6 grudnia to ważna data dla wszystkich dzieci, które dostają w tym dniu prezenty od św. Mikołaja. Radio RMF FM tak jak w poprzednich latach w ramach akcji charytatywnej przygotowało bajkowy audiobook, który trafi do małych pacjentów szpitali w całej Polsce – tym razem będzie to „Klub Sportowy Koźlątko”.
W tym roku konwój "Choinki pod choinkę od RMF FM” rusza z Katowic 12 grudnia. W ciągu 12 dni odwiedzi także następujące miasta: Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdynia, Olsztyn, Warszawa, Łódź, Rzeszów, Lublin, Kielce. Wielki finał akcji RMF FM odbędzie się 23 grudnia w Krakowie.
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał najwyższą ocenę w badaniu satysfakcji klientów biur reklamy radiowej przeprowadzonym przez miesięcznik „Media i Marketing Polska”. Z ogólną oceną 4,28 Grupa RMF jest dużo powyżej średniej, która w tym roku wynosi 4,04, i pokonuje po raz kolejny wszystkich konkurentów na rynku.
RMF FM organizuje największe karaoke w Polsce - I Ogólnopolskie śpiewanie biało–czerwonych przebojów.
Impreza odbędzie się w Krakowie z okazji Święta Niepodległości i będzie relacjonowana na antenie rozgłośni.
Już we wtorek 8 listopada przygotowujemy specjalny wieczór wyborczy razem z Kołem Naukowym Amerykanistyki UJ w Krakowie, Konsulatem Generalny Stanów Zjednoczonych w Krakowie oraz Fundacją Studentów i Absolwentów UJ "Bratniak". Specjalne wydania Faktów zaczynają się już od 19.00. Potrwają do północy i poprowadzi je Michał Zieliński. Wieczór wyborczy będzie relacjonowany tez na www.rmf24.pl i na Interia pl.
We Wszystkich Świętych na antenie RMF FM pojawią się trzy wyjątkowe programy prowadzone przez Krzysztofa Urbaniaka, Roberta Karpowicza i Kamila Baleję. Specjalne relacje przygotował też zespół "Faktów", emitowane będą też specjalne wydania wiadomości drogowych.
RMF FM zdobyło pierwsze miejsce w kategorii „Radio” w tegorocznej edycji rankingu TOP MARKA organizowanego przez miesięcznik „Press” i Press-Service Monitoring Mediów.
Grupa RMF wprowadza w komunikacji zewnętrznej nowe logo i nowy sposób identyfikacji wizualnej. Odświeżony znak wykorzystuje żółty kolor, charakterystyczny dla głównej stacji nadawcy – radia RMF FM, najbardziej znanego brandu radiowego w Polsce.
Startuje jesienna ramówka RMF Classic. W porannym programie pojawiły się nowe felietony kulinarne, w paśmie dziennym proponujemy zabawę w filmowe rebusy, a wieczorem czytamy nową powieść - kryminał Remigiusza Mróza. Na antenę wracają też codzienne magazyny tematyczne.
W ramach kolejnej edycji akcji charytatywnej „Lepsze Jutro z RMF FM” w czterech województwach powstały place zabaw, gry edukacyjne na świeżym powietrzu i ścieżki zdrowia. Dostały je przedszkole w Dobroszycach na Dolnym Śląsku, szkoła podstawowa w Zagórzu na Podkarpaciu, dom dziecka w Olsztynie oraz świetlica w Krzczonowicach w województwie świętokrzyskim.
W jesiennej ramówce RMF FM zaoferuje słuchaczom aż trzy cykle wywiadów oraz nowy magazyn reporterski o niezwykłych i niedostępnych miejscach emitowany w niedzielnych "Faktach".
W jesiennej ramówce RMF FM wprowadza wiele nowości: w porannej audycji pojawi się konkurs, w którym można wygrać 10 tys. zł, swój program będzie miał lider zespołu TSA Marek Piekarczyk, pojawią się też dwa nowe duety prowadzących i dwie rozmowy dnia.
Od 1 września „Poranną rozmowę w RMF FM” (po Faktach o godzinie 8) poprowadzi Robert Mazurek. Od września pojawi się też drugi wywiad, po godzinie 18, prowadzony przez Marcina Zaborskiego.
Dynamicznie rośnie słuchalność RMF FM. W 2 kwartale 2016 roku stacja zanotowała udział w czasie słuchania na poziomie 25,4%. Oznacza to, że poprawiła swój wynik w stosunku do analogicznej fali z ubiegłego roku o 5,1%, a w stosunku do I kwartału o 6,3%.