Informacje prasowe

Wystartowało Radio Gra Wrocław

13/11/2015
12 listopada rozpoczęło nadawanie nowa rozgłośnia we Wrocławiu – Radio Gra. Stacja, wchodząca w skład portfolio Grupy RMF, nadaje na częstotliwości 95,1 FM.

610 tys. słuchaczy dziennie! Kolejny rekord RMF Classic

12/11/2015
Wynik RMF Classic dynamicznie wzrasta. Stacja systematycznie z miesiąca na miesiąc bije kolejne rekordy. Po raz drugi w historii zasięg dzienny RMF Classic przekroczył 600 tys.

RMF FM systematycznie zyskuje w dni powszednie

10/11/2015
Liczba słuchaczy RMF FM w dni powszednie systematycznie wzrasta. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown zasięg dzienny RMF FM w ciągu ostatnich trzech fal wyraźnie poprawił się. W dni powszednie stacji słucha obecnie 30,7% Polaków.

RMF FM umacnia się na pozycji lidera słuchalności w Polsce

12/10/2015
W komercyjnej grupie słuchaczy radia, RMF FM ma lepszy wynik niż 3 kolejne stacje ogólnopolskie łącznie.

Rusza projekt „Lepsze jutro z RMF FM”!

07/10/2015
RMF FM startuje z kolejną akcją charytatywną – „Lepsze jutro z RMF FM”. Inspiracją tej akcji była budowa domu dla potrzebującej rodziny z Szydłowca. RMF FM wybudował i urządził nowy dom dla samotnego ojca opiekującego się pięciorgiem dzieci. O jego sytuacji Stacja dowiedziała się z listu i postanowiła zapewnić dzieciom lepsze jutro.

RMF FM ponownie najbardziej medialną marką radiową w prasie i internecie

01/10/2015
W tegorocznej, ósmej, edycji rankingu Top Marka miesięcznika Press i Press-Service Monitoring Mediów RMF FM uznano za najczęściej i najlepiej opisywaną w prasie i internecie markę radiową.

Najwyższa w historii liczba słuchaczy RMF Classic!

16/09/2015
Wynik RMF Classic systematycznie się poprawia. Stacja osiągnęła podczas wakacji rekordowy zasięg dzienny, każdego dnia 597 tys. osób wybierało RMF Classic.

Znakomite wyniki RMF MAXXX

14/09/2015
W wakacje RMF MAXXX odnotowuje znakomite wyniki. Utrzymuje się rekordowa liczba słuchaczy z poprzedniej fali, wyraźnie wzrasta udział w czasie słuchania.

Weekendowy RMF FM: nowy show w sobotnie i niedzielne wieczory

03/09/2015
W weekendowej ramówce RMF FM pojawi się nowy program Daniela Dyka "Lepiej być nie może". Wieczorne pasmo Marcina Jędrycha i Jacka Tomkowicza "Dobrze zagrane" stanie się rozrywkowo-muzycznym show z konkursami, a magazyn "Świat się śmieje" będzie miał aż dwa wydania. Nowości także w poranku "Wolno wstać".

Jesienne zmiany w ramówce RMF Classic

27/08/2015
Od jesieni w RMF Classic nowe „Śniadanie Mistrzów” – więcej informacji, komentarzy i codzienna rozmowa „Danie do myślenia” – czyli poranek dla ludzi z apetytem na wiedzę o świecie.

Jesienią gwiazdy polskiej muzyki zaśpiewają na weselach słuchaczy RMF FM

27/08/2015
Pierwsza jesień RMF FM z nowym duetem prowadzących w paśmie porannym i nowym prowadzącym w paśmie przedpołudniowym. Na antenie debiutuje kilka nowych programów opartych na interakcji ze słuchaczami. RMF FM po raz pierwszy pośredniczy w angażowaniu gwiazd polskiej muzyki na wesela swoich słuchaczy.

Startuje kampania telewizyjna Wielkiego Finału 25-lecia RMF FM

17/08/2015
17 sierpnia rozpoczęła się kampania promująca Wielki Finał 25-lecia RMF FM. W zorganizowanej z tej okazji loterii nagroda główna wyniesie aż pół miliona złotych. Ponadto we wrześniu codziennie (od poniedziałku do piątku) któryś ze słuchaczy wygra samochód.

Rekordowa liczba słuchaczy RMF MAXXX

11/08/2015
W najnowszej fali badań słuchalności RMF MAXXX po raz pierwszy w historii przekroczył 1,7 mln słuchaczy w całej Polsce. Wzrosty notuje również udział w czasie słuchania stacji – wynosi on obecnie 3,4% w całej Polsce.

Radio RMF FM wyraźnie wyprzedza konkurencję

10/08/2015
Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM zdecydowanie wyprzedza konkurencyjne stacje ogólnopolskie zarówno pod względem udziału w czasie słuchania, jak i zasięgu dziennego.

Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF na jesień 2015

24/07/2015
W cenniku jesiennym średnia cena RC spotu w RMF FM wzrośnie o 2,9% i będzie wynosić 8 374 zł. Cennik sieci RMF MAXXX zostanie podniesiony o 2,6%, a RMF Classic - o 2,9%.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY