Informacje prasowe

Jedna czwarta rynku słuchalności dla RMF FM

14/12/2015
Radio RMF FM zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera słuchalnością Radia w Polsce. Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 25,0% – to więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu.

Konrad Piasecki Dziennikarzem Roku

11/12/2015
W głosowaniu 77. redakcji z całej Polski Konrad Piasecki z RMF FM został uznany za Dziennikarza Roku 2015.

„Choinki pod choinkę" od RMF FM w 12 miastach Polski

07/12/2015
Już w najbliższą sobotę rusza konwój "Choinki pod choinkę" od RMF FM: od 12 do 23 grudnia radiowa ekipa odwiedzi 12 miast. W każdym z nich gwiazdy polskiej muzyki rozdadzą po 100 choinek od godziny 11 do wyczerpania zapasów.

Katarzyna Wilk i Kamil Baleja laureatami Plebiscytu MediaTory

30/11/2015
Studenci dziennikarstwa z 21 polskich uczelni nagrodzili najlepszych, według nich, dziennikarzy minionego roku akademickiego. W krakowskim Auditorium Maximum już po raz dziewiąty wręczono statuetki w dziewięciu kategoriach. Do grona laureatów Plebiscytu w tym roku dołączyli Katarzyna Wilk i Kamil Baleja, gospodarze „Lepszej połowy dnia” w RMF FM.

Grupa RMF najlepszym Radiowym Biurem Reklamy

27/11/2015
Grupa RMF po raz kolejny zajęła pierwsze miejsce w opracowanym przez miesięcznik "Media i Marketing Polska" rankingu Radiowych Biur Reklamy.

Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF

26/11/2015
Grupa RMF przedstawiła nowe cenniki swoich stacji i pakietów, które będą obowiązywać od 4 stycznia.

Wystartowało Radio Gra Wrocław

13/11/2015
12 listopada rozpoczęło nadawanie nowa rozgłośnia we Wrocławiu – Radio Gra. Stacja, wchodząca w skład portfolio Grupy RMF, nadaje na częstotliwości 95,1 FM.

610 tys. słuchaczy dziennie! Kolejny rekord RMF Classic

12/11/2015
Wynik RMF Classic dynamicznie wzrasta. Stacja systematycznie z miesiąca na miesiąc bije kolejne rekordy. Po raz drugi w historii zasięg dzienny RMF Classic przekroczył 600 tys.

RMF FM systematycznie zyskuje w dni powszednie

10/11/2015
Liczba słuchaczy RMF FM w dni powszednie systematycznie wzrasta. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown zasięg dzienny RMF FM w ciągu ostatnich trzech fal wyraźnie poprawił się. W dni powszednie stacji słucha obecnie 30,7% Polaków.

RMF FM umacnia się na pozycji lidera słuchalności w Polsce

12/10/2015
W komercyjnej grupie słuchaczy radia, RMF FM ma lepszy wynik niż 3 kolejne stacje ogólnopolskie łącznie.

Rusza projekt „Lepsze jutro z RMF FM”!

07/10/2015
RMF FM startuje z kolejną akcją charytatywną – „Lepsze jutro z RMF FM”. Inspiracją tej akcji była budowa domu dla potrzebującej rodziny z Szydłowca. RMF FM wybudował i urządził nowy dom dla samotnego ojca opiekującego się pięciorgiem dzieci. O jego sytuacji Stacja dowiedziała się z listu i postanowiła zapewnić dzieciom lepsze jutro.

RMF FM ponownie najbardziej medialną marką radiową w prasie i internecie

01/10/2015
W tegorocznej, ósmej, edycji rankingu Top Marka miesięcznika Press i Press-Service Monitoring Mediów RMF FM uznano za najczęściej i najlepiej opisywaną w prasie i internecie markę radiową.

Najwyższa w historii liczba słuchaczy RMF Classic!

16/09/2015
Wynik RMF Classic systematycznie się poprawia. Stacja osiągnęła podczas wakacji rekordowy zasięg dzienny, każdego dnia 597 tys. osób wybierało RMF Classic.

Znakomite wyniki RMF MAXXX

14/09/2015
W wakacje RMF MAXXX odnotowuje znakomite wyniki. Utrzymuje się rekordowa liczba słuchaczy z poprzedniej fali, wyraźnie wzrasta udział w czasie słuchania.

Weekendowy RMF FM: nowy show w sobotnie i niedzielne wieczory

03/09/2015
W weekendowej ramówce RMF FM pojawi się nowy program Daniela Dyka "Lepiej być nie może". Wieczorne pasmo Marcina Jędrycha i Jacka Tomkowicza "Dobrze zagrane" stanie się rozrywkowo-muzycznym show z konkursami, a magazyn "Świat się śmieje" będzie miał aż dwa wydania. Nowości także w poranku "Wolno wstać".

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY