Grupa RMF zajęła pierwsze miejsce w rankingu najlepszych biur reklamy polskich mediów w kategorii radio. Zestawienie opublikował miesięcznik "Media&Marketing Polska" w Raporcie Specjalnym "Biura Reklamy".
Maciek Rock i Irek Jakubek od dzisiaj są już dostępni 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Program „Wstawaj, nie udawaj” jest pierwszą audycją poranną dostępną na radiowej platformie RMFon.pl.
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów na okres od 30.12.2013 do 2.03.2014.
Radio RMF FM to źródło rzetelnych i sprawdzonych informacji dla milionów Polaków. Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown średnio każdego dnia powszedniego "Fakty" w RMF FM docierają do prawie 8,5 miliona Polaków. Zawsze aktualnych "Faktów Sportowych" słucha 3,6 miliona osób, zaś "Fakty Kulturalne" każdego dnia gromadzą 3,4 miliona słuchaczy.
RMF FM awansował w tegorocznym Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów przygotowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych w kategorii radiowej na drugie miejsce. Z zajmującym pierwszą pozycję TOK FM wygrał jednak aż w czterech podkategoriach.
Media&Marketing Polska uznał Grupę RMF za Grupę Radiową Roku. To kolejne wyróżnienie w raporcie Nadawcy. W roku 2011 za Stację Radiową Roku uznane zostało RMF Classic, a w 2010 Nadawcą Roku wybrano także Grupę RMF.
„Mistrzowie drugiego planu” to pierwszy program radiowy opowiadający o pracy ekip filmowych, które współtworzyły najlepsze polskie produkcje ostatnich lat.
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown w III kwartale 2013 roku RMF Classic osiągnął rekordowy poziom udziału w czasie słuchania. Długotrwała wzrostowa tendencja świadczy o rosnącym zainteresowaniu słuchaczy niezwykle bogatym i ciekawym programem stacji.
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM systematycznie zyskuje pod względem liczby zamożnych słuchaczy, którzy każdego dnia słuchają stacji.
1 października ukaże się najnowszy, dwupłytowy album RMF FM Poplista 3000: składanka przygotowana z okazji zbliżającego się trzytysięcznego notowania najchętniej słuchanej polskiej listy przebojów Poplisty w RMF FM.
22 września startuje nowy program w RMF FM. To pierwszy , autorski program Agnieszki Chylińskiej, zatytułowany „Wszystkie numery Agnieszki Chylińskiej”. To także debiut Wokalistki w roli autorki i prezenterki programu radiowego.
Jak wynika z sierpniowej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM umacnia się na pozycji lidera wśród osób zamożnych, pracujących na stanowiskach kierowniczych.
RMFon.pl, serwis internetowych stacji radiowych Grupy RMF, od 9 września startuje w nowej odsłonie. Przygotowano całkowicie nowy layout, zmieniona została także filozofia nawigacji serwisu.
Rmf24.pl wprowadza od września nowy layout, dzięki któremu strona stała się jeszcze bardziej wyrazista, czytelna i nowoczesna. Obecnie znajduje się na niej dużo więcej zdjęć, a bardziej widoczne tytuły i przejrzyste menu główne, ułatwiają nawigację.