Informacje prasowe

Dział Sprzedaży Grupy RMF najlepszy według Media&Marketing Polska

26/11/2013
Grupa RMF zajęła pierwsze miejsce w rankingu najlepszych biur reklamy polskich mediów w kategorii radio. Zestawienie opublikował miesięcznik "Media&Marketing Polska" w Raporcie Specjalnym "Biura Reklamy".

"Wstawaj nie udawaj" z własnym kanałem na RMFon.pl

20/11/2013
Maciek Rock i Irek Jakubek od dzisiaj są już dostępni 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Program „Wstawaj, nie udawaj” jest pierwszą audycją poranną dostępną na radiowej platformie RMFon.pl.

Grupa RMF ogłasza cenniki zimowe

18/11/2013
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów na okres od 30.12.2013 do 2.03.2014.

Serwisy informacyjne w RMF FM mają 8,5 miliona słuchaczy

12/11/2013
Radio RMF FM to źródło rzetelnych i sprawdzonych informacji dla milionów Polaków. Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown średnio każdego dnia powszedniego "Fakty" w RMF FM docierają do prawie 8,5 miliona Polaków. Zawsze aktualnych "Faktów Sportowych" słucha 3,6 miliona osób, zaś "Fakty Kulturalne" każdego dnia gromadzą 3,4 miliona słuchaczy.

RMF FM zwycięzcą w czterech kategoriach Ogólnopolskiego Badania Inwestorów Indywidualnych

07/11/2013
RMF FM awansował w tegorocznym Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów przygotowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych w kategorii radiowej na drugie miejsce. Z zajmującym pierwszą pozycję TOK FM wygrał jednak aż w czterech podkategoriach.

Grupa RMF z tytułem Grupa Radiowa Roku

28/10/2013
Media&Marketing Polska uznał Grupę RMF za Grupę Radiową Roku. To kolejne wyróżnienie w raporcie Nadawcy. W roku 2011 za Stację Radiową Roku uznane zostało RMF Classic, a w 2010 Nadawcą Roku wybrano także Grupę RMF.

Nowy program w RMF Classic - o pracy ekip filmowych

28/10/2013
„Mistrzowie drugiego planu” to pierwszy program radiowy opowiadający o pracy ekip filmowych, które współtworzyły najlepsze polskie produkcje ostatnich lat.

Rekordowy udział w czasie słuchania RMF Classic!

10/10/2013
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown w III kwartale 2013 roku RMF Classic osiągnął rekordowy poziom udziału w czasie słuchania. Długotrwała wzrostowa tendencja świadczy o rosnącym zainteresowaniu słuchaczy niezwykle bogatym i ciekawym programem stacji.

Wzrasta zasięg dzienny RMF FM wśród zamożnych

09/10/2013
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM systematycznie zyskuje pod względem liczby zamożnych słuchaczy, którzy każdego dnia słuchają stacji.

RMFon najpopularniejszym serwisem radiowym w polskim Internecie

03/10/2013
W lipcu ponad 2 miliony użytkowników korzystało z serwisów internetowych Grupy RMF.

Nowa płyta RMF FM - "Poplista 3000"

30/09/2013
1 października ukaże się najnowszy, dwupłytowy album RMF FM Poplista 3000: składanka przygotowana z okazji zbliżającego się trzytysięcznego notowania najchętniej słuchanej polskiej listy przebojów Poplisty w RMF FM.

Autorski program Agnieszki Chylińskiej w RMF FM

19/09/2013
22 września startuje nowy program w RMF FM. To pierwszy , autorski program Agnieszki Chylińskiej, zatytułowany „Wszystkie numery Agnieszki Chylińskiej”. To także debiut Wokalistki w roli autorki i prezenterki programu radiowego.

RMF FM zyskuje wśród zamożnych, na kierowniczych stanowiskach

10/09/2013
Jak wynika z sierpniowej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM umacnia się na pozycji lidera wśród osób zamożnych, pracujących na stanowiskach kierowniczych.

Zmiany w RMFon.pl - nowy layout i ulepszone funkcjonalności

06/09/2013
RMFon.pl, serwis internetowych stacji radiowych Grupy RMF, od 9 września startuje w nowej odsłonie. Przygotowano całkowicie nowy layout, zmieniona została także filozofia nawigacji serwisu.

RMF24.pl w nowej odsłonie

04/09/2013
Rmf24.pl wprowadza od września nowy layout, dzięki któremu strona stała się jeszcze bardziej wyrazista, czytelna i nowoczesna. Obecnie znajduje się na niej dużo więcej zdjęć, a bardziej widoczne tytuły i przejrzyste menu główne, ułatwiają nawigację.

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY