Wraz z jesienną ramówką radia RMF FM zmiany zachodzą też w serwisach informacyjnych "Fakty". Wśród nowości są przegląd prasy Tomasza Skorego, wywiad o 18:00 i niedzielny Tygodnik autorski "Tydzień w tydzień" Michała Kowalewskiego.
W jesiennej ramówce radio RMF FM wprowadza 9 nowych pozycji programowych. Sobotnio-niedzielne pasmo przed- i popołudniowe zajmie teraz Przepis na weekend Kamila Balei, a o 15 zadebiutuje nowe pasmo Marcina Jędrycha i Tomasz Brhela.
Od 1 września Marek Balawajder awansuje na stanowisko Dyrektora Informacji RMF FM, zajmowane do tej pory przez prezesa RMF FM i dyrektora programowego Tadeusza Sołtysa.
Radio RMF Classic odnotowało najwyższy wynik słuchalności w swojej historii. W drugim kwartale br. każdego dnia stacji słuchało blisko pół miliona słuchaczy – wynika z badań Radio Track Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.
Każdego dnia radia RMF MAXXX słucha ponad 1,6 miliona osób – wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC. Oznacza to, że w porównaniu z pierwszym kwartałem 2012 roku zasięg dzienny RMF MAXXX wzrósł o 30 tysięcy osób.
75 procent słuchaczy radia RMF FM jest w komercyjnej grupie 16-49 lat, podczas gdy ponad 60 procent słuchaczy Trójki jest po 40-stce, w przypadku Jedynki - aż 81 proc.
29 czerwca o 17.00 startuje 4. sezon „Ibizy na MAXXX’a”, a jednocześnie letnia ramówka Stacji. Tego lata RMF MAXXX ponownie zabiera słuchaczy do najlepszych klubów na Ibizie w każdy piątek, sobotę i niedzielę od 21.00. W wakacje Lista przebojów HOP-BĘC będzie nadawana ze studia w legendarnym Cafe Mambo.
"Wakacje z mumiami" czyli historie wielkich odkryć archeologicznych i "Jazda z filmami" - wakacyjny konkurs o polskim kinie - to letnie nowości RMF Classic.
„Babie Lato” to tytuł nowego programu przygotowanego przez Cezarego Pazurę i Olafa Lubaszenkę dla RMF FM. Program ten, w którym autorzy ujawnią wszystkie plusy i minusy płci pięknej, nadawany będzie trzy razy w tygodniu w paśmie przedpołudniowym.
W 11. edycji warsztatów organizowanych przez Grupę RMF dla domów mediowych zwyciężył Media Direction, wyprzedzając zespoły Value Media i Universal McCann. Specjalne wyróżnienie otrzymała agencja MPG.
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC zasięg dzienny RMF Classic dynamicznie wzrasta. Stacja jest słuchana codziennie przez 475 tysięcy osób.
Według najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC RMF MAXXX zanotował rekordowy wynik zasięgu dziennego w swojej grupie docelowej, osób w wieku 18-34 lata. Stacja uzyskała bardzo wysoki poziom 11,5%.