W drugi dzień świąt debiutuje w RMF FM Świąteczna Szopka Sejmowa. Pierwszy raz w historii RMF FM dziennikarze Stacji przygotowali dla słuchaczy satyryczną szopkę polityczną wcielając się w postacie znanych polityków i celebrytów.
Jak wynika z badań słuchalności radia Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, systematycznie zwiększa się liczba słuchaczy radia RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat z dochodem gospodarstwa domowego powyżej 5 tysięcy złotych.
Radio RMF MAXXX wydało kalendarz ze swoimi słuchaczkami wystylizowanymi na największe gwiazdy muzyki POP. Dziewczyny z kalendarza to laureatki plebiscytu MISS MAXXX przeprowadzonego w tegoroczne wakacje.
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów na okres zimowy. Będą one obowiązywać od 2.01.2012 do 26.02.2012.
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC RMF FM systematycznie powiększa swoje audytorium – znacząco wzrasta zarówno zasięg dzienny, jak i udział stacji w czasie słuchania.
Media Marketing Polska uznał RMF Classic za Stację Radiową Roku 2011. To wyjątkowa nagroda przyznawana corocznie przez redakcję branżowego portalu poświęconego mediom, marketingowi i reklamie.
12 października na antenie RMF FM i warszawskim klubie Space świętowalismy 10-lecie najpopularniejszego programu muzycznego w polskim radiu - POPLISTY.
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC RMF FM systematycznie zwiększa słuchalność - znacząco wzrósł zarówno udział w czasie słuchania, jak i zasięg dzienny stacji.
3-go października rusza kolejny etap cross - mediowego projektu dla marki Żuravit, przygotowanego przez Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media we współpracy z Polpharmą i Macroscope OMD.