Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w atrakcyjnej dla reklamodawców grupie 16-49 lat, w dni powszednie RMF FM jest słuchane przez prawie 7,3 miliona osób.
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC rośnie liczba słuchaczy RMF FM wśród osób w wieku 25-39 lat. To właśnie do tej grupy stacja kieruje swoją ofertę programową.
Od czwartku 23 czerwca RMF MAXXX ma nowy liner - HIT za HITem. Jednocześnie zmienia się oprawa stacji - na antenie pojawią się nowe jingle przygotowane przez holenderskich producentów.
Od piątku, 24 czerwca, RMF MAXXX rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów informacyjnych, obok istniejących już na antenie MAXXXa serwisów lokalnych.
Od 23 czerwca rusza nowy poranek w RMF MAXXX.
Poranny program nadawany od poniedziałku do piątku, w godzinach 6-10, ma teraz nową formułę, nazwę i prowadzących.
Cały czas rośnie słuchalność RMF Classic - stacja zanotowała kolejny rekord zasięgu dziennego.
W okresie od marca do maja stacji słuchało średnio ponad 400 tysięcy osób każdego dnia - wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.
Grupa Bauer Media - 360 dni przed EURO 2012 - ma już gotową ofertę reklamową związaną z najważniejszą imprezą piłkarską, której Polska jest współorganizatorem.
RMF MAXXX zanotował rekordowy udział w rynku słuchalności osiągając poziom 3,5% w ostatniej fali badań audytorium radia Instytutu MillwardBrown SMG/KRC za okres marzec-maj 2011 roku.