RMF Classic startuje jesienią z Listą Przebojów Muzyki Filmowej. Przeboje wybierać będą słuchacze, glosując przez Internet ; tą drogą także zgłaszać będą swoje propozycje.
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w atrakcyjnej dla reklamodawców grupie 16-49 lat, w dni powszednie RMF FM jest słuchane przez prawie 7,3 miliona osób.
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC rośnie liczba słuchaczy RMF FM wśród osób w wieku 25-39 lat. To właśnie do tej grupy stacja kieruje swoją ofertę programową.
Od czwartku 23 czerwca RMF MAXXX ma nowy liner - HIT za HITem. Jednocześnie zmienia się oprawa stacji - na antenie pojawią się nowe jingle przygotowane przez holenderskich producentów.
Od piątku, 24 czerwca, RMF MAXXX rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów informacyjnych, obok istniejących już na antenie MAXXXa serwisów lokalnych.
Od 23 czerwca rusza nowy poranek w RMF MAXXX.
Poranny program nadawany od poniedziałku do piątku, w godzinach 6-10, ma teraz nową formułę, nazwę i prowadzących.