Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC RMF FM systematycznie powiększa swoje audytorium – znacząco wzrasta zarówno zasięg dzienny, jak i udział stacji w czasie słuchania.
Media Marketing Polska uznał RMF Classic za Stację Radiową Roku 2011. To wyjątkowa nagroda przyznawana corocznie przez redakcję branżowego portalu poświęconego mediom, marketingowi i reklamie.
12 października na antenie RMF FM i warszawskim klubie Space świętowalismy 10-lecie najpopularniejszego programu muzycznego w polskim radiu - POPLISTY.
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC RMF FM systematycznie zwiększa słuchalność - znacząco wzrósł zarówno udział w czasie słuchania, jak i zasięg dzienny stacji.
3-go października rusza kolejny etap cross - mediowego projektu dla marki Żuravit, przygotowanego przez Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media we współpracy z Polpharmą i Macroscope OMD.
Od 3 października do Działu Sprzedaży Grupy RMF dołączyli nowi menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż bezpośrednią: Anna Machnicka oraz Piotr Szymkowiak.
Od poniedziałku (19.09) rusza kampania wizerunkowa radia RMF Classic z udziałem trzech nowych ambasadorów marki: Kayah, laureata Oskara - Jana A. P. Kaczmarka i projektanta Piotra Klera.
W dniach od 14 do 17 września w Bukowinie Tatrzańskiej odbyły się jubileuszowe, 10. warsztaty Grupy RMF. Jak co roku, do rywalizacji stanęło kilkanaście domów mediowych, prezentując przygotowane wcześniej strategie.
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC radio RMF FM systematycznie zwiększa słuchalność – w ostatnim okresie wzrósł zarówno udział w czasie słuchania, jak i zasięg dzienny stacji. Przewaga nad kolejną stacją w rankingu rośnie.
RMF MAXXX całkowicie zmienił stronę internetową. Nowy, przejrzysty layout i energetyczna kolorystyka pozwoliły na nowy układ treści i bezproblemową nawigację.