24 marca br. rozpoczynają się pierwsze zajęcia na Akademii RMF działającej przy krakowskim Uniwersytecie Ekonomicznym.
Akademia RMF to pomysł, jak studentom ekonomii przybliżyć trudne i skomplikowane zasady poruszania się w branży medialnej.
Program RMF FM "Byle do piątku" jest najchętniej słuchanym pasmem przedpołudniowym w polskim eterze. Średnio każdego dnia słucha go 5,3 mln Polaków, o 46% więcej niż analogicznego pasma w kolejnej stacji w rankingu.
RMF Classic osiągnął najlepszy wynik słuchalności w historii. W okresie listopad 2010 - styczeń 2011 stacji słuchało średnio każdego dnia 372 tys. Polaków, a w przeciętnym tygodniu 2,9 mln. Oznacza to wzrost zasięgu dziennego w stosunku do analogicznego okresu sprzed roku o 32%.
Program RMF FM „Wstawaj szkoda dnia" jest najchętniej słuchanym pasmem porannym w polskim eterze. Średnio każdego dnia słucha go 4,9 mln Polaków, o 53% więcej niż analogicznego pasma w kolejnej stacji w rankingu.
Nowy produkt RMF 3D Extra wzbogacający ofertę handlową Grupy RMF składa się z trzech sieci Grupy RMF (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic) oraz z 18 stacji lokalnych.
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres wiosenny od 28.02 do 26.06 2011.
Od 1 lutego Michał Kaliński obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Negocjacji Korporacyjnych Grupy Bauer Media. Podczas negocjacji reprezentować będzie wszystkie media wchodzące w skład Grupy (prasa, radio, Internet).
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres zimowy od 03.01.2010 do 27.02.2011.
Radio RMF FM jest zdecydowanie najczęściej wybieraną stacją przez osoby dobrze sytuowane i na stanowiskach – wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres jesienno-zimowy od 30.08.2010 do 02.01.2011.