Informacje prasowe

Startuje Akademia RMF

23/03/2011
24 marca br. rozpoczynają się pierwsze zajęcia na Akademii RMF działającej przy krakowskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Akademia RMF to pomysł, jak studentom ekonomii przybliżyć trudne i skomplikowane zasady poruszania się w branży medialnej.

Ponad 5 mln słuchaczy przedpołudniowego programu RMF FM "Byle do piątku"

09/03/2011
Program RMF FM "Byle do piątku" jest najchętniej słuchanym pasmem przedpołudniowym w polskim eterze. Średnio każdego dnia słucha go 5,3 mln Polaków, o 46% więcej niż analogicznego pasma w kolejnej stacji w rankingu.

Rekord słuchalności RMF Classic. RMF MAXXX coraz silniejszy w grupie komercyjnej.

11/02/2011
RMF Classic osiągnął najlepszy wynik słuchalności w historii. W okresie listopad 2010 - styczeń 2011 stacji słuchało średnio każdego dnia 372 tys. Polaków, a w przeciętnym tygodniu 2,9 mln. Oznacza to wzrost zasięgu dziennego w stosunku do analogicznego okresu sprzed roku o 32%.

„Wstawaj szkoda dnia" RMF FM najchętniej słuchanym programem porannym!

09/02/2011
Program RMF FM „Wstawaj szkoda dnia" jest najchętniej słuchanym pasmem porannym w polskim eterze. Średnio każdego dnia słucha go 4,9 mln Polaków, o 53% więcej niż analogicznego pasma w kolejnej stacji w rankingu.

RMF FM po raz kolejny najbardziej opiniotwórczą stacją radiową roku

08/02/2011
RMF FM już po raz kolejny zostało uznane za najbardziej opiniotwórczą stację radiową roku.

Serwisy informacyjne RMF FM najlepsze w rankingu PRESS!

01/02/2011
Jury miesięcznika PRESS oceniło serwisy informacyjne 18 ogólnopolskich radiowych serwisów informacyjnych. Największą ilość punktów (157) uzyskały serwisy informacyjne radia RMF FM.

Nowy produkt reklamowy Grupy RMF

31/01/2011
Nowy produkt RMF 3D Extra wzbogacający ofertę handlową Grupy RMF składa się z trzech sieci Grupy RMF (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic) oraz z 18 stacji lokalnych.

Cenniki produktów Grupy RMF na wiosnę

17/01/2011
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres wiosenny od 28.02 do 26.06 2011.

Michał Kaliński Dyrektorem Ds. Negocjacji Korporacyjnych Grupy Bauer Media

10/12/2010
Od 1 lutego Michał Kaliński obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Negocjacji Korporacyjnych Grupy Bauer Media. Podczas negocjacji reprezentować będzie wszystkie media wchodzące w skład Grupy (prasa, radio, Internet).

RMF FM - najczęściej słuchane radio w samochodzie

09/12/2010
Codziennie blisko 4,6 mln słuchaczy jadących samochodem wybiera radio RMF FM – wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

RMF MAXXX rozpoczyna nadawanie w Białymstoku

03/12/2010
1 grudnia 2010 roku radio RMF MAXXX rozpoczęło nadawanie w Białymstoku na częstotliwości 97,5 FM.

Zimowy cennik Grupy RMF - pakiety jeszcze bardziej atrakcyjne

22/11/2010
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres zimowy od 03.01.2010 do 27.02.2011.

RMF FM jedną z najsilniejszych marek w Polsce

26/10/2010
RMF FM znalazło się na 12. miejscu listy TOP 50, czyli najsilniejszych marek w Polsce, opracowanej przez BAV Consulting (grupa Young & Rubicam).

Wykształceni wybierają RMF FM

09/09/2010
Radio RMF FM jest zdecydowanie najczęściej wybieraną stacją przez osoby dobrze sytuowane i na stanowiskach – wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

Cenniki na jesień - atrakcyjna oferta pakietowa

12/07/2010
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres jesienno-zimowy od 30.08.2010 do 02.01.2011.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY