Informacje prasowe

Grupa RMF wstrzymała emisję spotów reklamowych

10/04/2010
W związku z katastrofą samolotu prezydenckiego w Smoleńsku Grupa RMF wstrzymała dzisiaj rano emisję spotów reklamowych we wszystkich stacjach Grupy. Spoty nie będą emitowane do odwołania.

RMF Classic ma już 2,4 miliona słuchaczy

15/02/2010
Radia RMF Classic w ciągu przeciętnego tygodnia słucha 22,6% słuchaczy, którzy mogą określić swoją sytuację zawodową jako: kadra zarządzająca, wolne zawody lub właściciele firm.

2009 rokiem RMF FM!

11/01/2010
Rok 2009 należał zdecydowanie do Radia RMF FM – wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC. Niekwestionowany lider słuchalności zwiększył udział w rynku do 25,5%.

Grupa RMF ogłasza cenniki zimowe. RMF FM obniża ceny.

20/11/2009
Zgodnie z nowymi zasadami sprzedaży Grupa RMF ogłasza cenniki produktów na nowy sezon obejmujący okres od 04.01.2010 do 28.02.2010. Nowe cenniki są efektem dopasowania do ogólnej sytuacji na rynku reklamy, aktualnej słuchalności oraz pozycji konkurencyjnej stacji Grupy RMF uwzględniającej atrakcyjne koszty dotarcia.

Grupa RMF znowu na giełdzie

18/11/2009
Grupa RMF, jako pierwsza spośród rozgłośni radiowych, zdecydowała o wystawieniu ofert w serwisie www.gieldamediowa.pl

Grupa RMF znowu na giełdzie

18/11/2009
Grupa RMF, jako pierwsza spośród rozgłośni radiowych, zdecydowała o wystawieniu ofert w serwisie www.gieldamediowa.pl

Grupa RMF ma dyrektora działu planowania

30/09/2009
Do działu sprzedaży Grupy RMF dołącza w dniu 1 października Błażej Gałkiewicz, który obejmuje nowo utworzone stanowisko Dyrektora Działu Planowania i zajmować się będzie reorganizacją i prowadzeniem Działu.

Grupa RMF sprzedaje sieć radiową na Ukrainie

28/09/2009
25 września Grupa RMF sprzedała sieć radiową RADIO4U. Nabywcą jest prywatny inwestor ukraiński.

Nowa struktura sprzedaży regionalnej w Grupie RMF

17/09/2009
Grupa RMF z dniem 1 października 2009 wprowadza nową strukturę sprzedaży regionalnej. Celem zmian jest podniesienie efektywności sprzedaży na rynkach lokalnych i zbliżenie się do klientów Grupy o potencjale regionalnym i ogólnopolskim.

Grupa RMF - nowa nazwa Grupy Broker FM

08/09/2009
Od 1 września br. spółka akcyjna Broker FM przekształciła się w spółkę komandytową o nazwie: "GRUPA RMF spółka z ograniczona odpowiedzialnością" spółka komandytowa (w skrócie Sp. z o.o. sp.k.).

Awanse w spółce Broker FM

02/09/2009
Od 1. września b.r. nowym dyrektorem marketingu i badań spółki Broker FM zostaje Mariusz Gołda, dotychczasowy kierownik działu badań. Dotychczasowy szef Działu, Krzysztof Nepelski, pokieruje nowym Działem Projektów Specjalnych, utworzonym w miejsce działu ds. Akcji Specjalnych i Sponsoringu.

Broker FM wprowadza nowe zasady sprzedaży reklam

17/08/2009
Od 31.08.2009 Broker FM wprowadza cenniki sezonowe, które będą dopasowywane do dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej.

Tomasz Ramza kieruje działem sprzedaży spółki Broker FM

10/08/2009
Od 10 sierpnia br. Działem Sprzedaży spółki Broker FM kieruje Tomasz Ramza. Tomasz Ramza obejmuje stanowisko dyrektora generalnego działu sprzedaży. Dyrektorem handlowym działu sprzedaży pozostaje Dariusz Woźniak.

Zmiana w dziale sprzedaży Broker FM S.A.

10/06/2009
Z dniem 10. czerwca firma Broker FM S.A. zakończyła współpracę z dyrektorem generalnym działu sprzedaży – Jarosławem Hendzlem. Zarząd Broker FM S.A. powierzył kierowanie działem sprzedaży Dariuszowi Woźniakowi (dyrektorowi handlowemu Broker FM S.A.).

Tadeusz Sołtys prezesem Spółki RMF

10/06/2009
W związku z objęciem przez Kazimierza Gródka, dotychczasowego prezesa Spółki RMF, stanowiska prezesa zarządu Broker FM S.A., prezesem Radio Muzyka Fakty Sp. z o.o. został Tadeusz Sołtys, dotychczasowy wiceprezes tej Spółki.

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY