Targi i konferencje

Kongres Regionów w Świdnicy (2014)

„Przywództwo, odpowiedzialność, kreatywność” czyli nowa rola władz samorządowych - to główny temat Kongresu Regionów, który odbył się w Świdnicy w dniach 10-12 czerwca 2014 roku. Grupa RMF była patronem medialnym Kongresu.

Czas na Opolskie - konferencja (Warszawa, 29 maja 2014)

Biznesowe zalety Opolszczyzny, najsilniejsze marki regionu oraz argumenty za tym, że Opolszczyzna jest dobrym miejscem do życia. Te i inne tematy będą omawiane w trakcie konferencji „Czas na Opolskie”. Oprócz tego uczestnicy będą mieli okazję do zapoznania się z prezentacjami na temat województwa opolskiego jako miejsca, w którym dobrze rozwija się przedsiębiorczość, które przyciąga inwestorów i w którym dobrze układają się relacje między samorządem a przedsiębiorcami. W konferencji wezmą udział samorządowcy i parlamentarzyści z województwa opolskiego, prezesi wiodących opolskich firm, a także zaproszeni goście. Patronem konferencji jest Grupa RMF

Targi Usług Outsourcingowych Wałbrzych (marzec 2014)

Cykl targów dedykowany był tym przedsiębiorcom, którzy korzystają z usług outsourcingowych bądź świadczą tego typu usługi. Współorganizatorem była Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „Invest-Park, jedna z najdynamiczniej rozwijających się specjalnych stref ekonomicznych. Targi miały nietypową formułę – połączenie części wystawienniczej z debatami przybliżyło uczestnikom wydarzenia, rynek outsourcingu na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Targom patronowała Grupa RMF.

Kongres Profesjonalistów PR, Rzeszów, kwiecień 2014

Po pierwsze, nie bagatelizuj i analizuj nastroje wewnątrz organizacji. Po drugie, rozsądnie korzystaj z nowych rozwiązań i uważaj na pułapki, jakie mogą przynieść. I najważniejsze, dbaj o tych, którzy codziennie pracują na twój sukces. To kluczowe wnioski, jakimi można podsumować tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations poświęcony komunikacji wewnętrznej w firmach i urzędach. Patronem Kongresu była GRUPA RMF.

PR w Samorządzie i Administracji Państwowej

Trzy dni pełne inspirujących wykładów, burzliwych dyskusji oraz cennej i praktycznej wiedzy przekazanej przez najlepszych ekspertów z dziedziny PR w Polsce. Za nami XI Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. A jak przebiegała krok po kroku? Patronem konferencji była Grupa RMF.

Outsourcing - recepta na sukces! Targi - Łódź (czerwiec 2014)

Urząd Miasta Łodzi i Prospects Publisher zapraszają przedsiębiorców działających w sferze B2B na wyjątkowy cykl targów. W jednym miejscu znajdą się zarówno przedstawiciele administracji samorządowej i rządowej, ludzie ze świata biznesu, nauki oraz zainteresowani rozwojem przedsiębiorczości. Debaty, dyskusje, warsztaty i wystawy dają możliwość wymiany doświadczeń i uzyskania niezbędnej wiedzy na temat Outsourcingu. Targom patronuje Grupa RMF.

III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Jak wypromować miasto? Jak wyeksponować potencjał regionu? Wreszcie, co zrobić, aby przyciągnąć inwestorów, turystów i zwrócić uwagę mediów? Podczas III Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach eksperci starali się znaleźć przepis na wizerunkowy sukces. Wydarzenie odbyło się w dniach 21-22 listopada 2013 roku w Rzeszowie Kongresowi patronowała Grupa RMF.

Tour Salon 2013 - największe targi turystyczne w Polsce

Branża turystyczna kończy stary i rozpoczyna nowy sezon zawsze w tym samym miejscu - na targach Tour Salon w Poznaniu! Oferty biur podróży, touroperatorów, przewoźników, ubezpieczycieli, stoiska narodowe, a przede wszystkim barwne prezentacje ofert Miast i Regionów z całej Polski! Obowiązkowe miejsce dla wszystkich związanych z turystyką i marketingiem miejsca. Targom patronował portal RMF24.pl

III Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Blisko 3000 uczestników, 100 gości zagranicznych, 50 paneli i sesji dyskusyjnych, 13 wydarzeń towarzyszących oraz Targi Biznes Expo na łącznej powierzchni ok. 600 m2. Tak było na III edycji największego spotkania sektora MŚP w Europie, które już 16 września zgromadzi w Katowicach przedsiębiorców, przedstawicieli nauki, Rządu, samorządów, instytucji otoczenia biznesu i mediów. Grupa RMF była patronem medialnym Kongresu.

Wschodnie Forum Gospodarcze Lub-Invest

W dniach 20-21 czerwca 2103 roku, już po raz szósty odbyło się Wschodnie Forum Gospodarcze "Lub-Invest". Do Lublina przyjechali przedsiębiorcy, działacze gospodarczy oraz przedstawiciele władz samorządowych. Z ponad 350 uczestników, najliczniejszą grupą stanowili przedsiębiorcy z Ukrainy. W trakcie Forum odbyły się liczne spotkania z potencjalnymi kontrahentami oraz rozmowy o możliwości inwestowania w poszczególnych regionach Europy. Forum patronowała Grupa RMF.

Kongres Regionów Świdnica 2013

IV Ogólnopolski Kongres Regionów, który zakończył się w Świdnicy (11-13 czerwca), to blisko 1.700 gości, kilkudziesięciu partnerów, ponad 30 partnerów medialnych, 160 akredytowanych dziennikarzy, siedem rankingów samorządowych, w których nagrodzono w sumie 156 laureatów. Kongres to przede wszystkim 3 dni dyskusji plenarnych i 56 paneli dyskusyjnych. Grupa RMF była patronem medialnym i partnerem merytorycznym kongresu.

PR w Samorządzie i Administracji

„Zobacz jak zmienia się miasto”, pod takim hasłem w dniach 22-24 maja 2013 r. w Katowicach odbyła się jubileuszowa odsłona cenionego w branży przedsięwzięcia skierowanego do praktyków PR z samorządów. Tematami przewodnimi konferencji były: marketing miejsc, nowe technologie i modele komunikacji. Grupa RMF była patronem Konferencji.

Marketing miejsc. Trendy 2013

15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu zorganizowano konferencję Marketing Miejsc: Trendy 2013. Blisko 100 uczestników wysłuchało prelekcji poświęconych współczesnym formom promocji turystyki oraz roli marki lokalnej w promocji regionu. Patronem konferencji była Grupa RMF.

Inteligentny Marketing Miejsc, czyli jak ugryźć 300 miliardów złotych?

W latach 2014–2020 Polska otrzyma 300 miliardów z funduszy unijnych. O tym, jak miasta i regiony mogą pozyskać środki z owego budżetu, mówiono podczas konferencji „Inteligentny Marketing Miejsc – jak ugryźć 300 mld złotych?”, która odbyła się 9 maja br. w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W drugiej części spotkania przedstawiono inspirujące przykłady najciekawszych zrealizowanych działań promocyjnych. Patronem medialnym konferencji była Grupa RMF.

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Kwiecień to od lat czas spotkań branży public relations. 18-19 kwietnia 2013 roku w Rzeszowie (Stolica Innowacji) odbył się Kongres Profesjonalistów PR. To tutaj eksperci dyskutowali o nowościach i wyzwaniach stojących przed praktykami PR. W programie wystąpienia i prelekcje najlepszych profesjonalistów branży PR, w tym przedstawicieli Jednostek Samorządu Terytorialnego. Grupa RMF była Partnerem Kongresu.
D0 GÓRY